سئو سایت کاریابی و استخدام

یک آکادمی بهینه‌سازی حرفه‌ای باید بتواند در زمینه‌های مختلفی فعالیت کند و به نیازهای کارفرمایان مختلف پاسخ دهد. باید اشاره کنیم که به صفحه درستی آمده‌اید؛ زیرا یکی از مهم‌ترین خدمات آکادمی پورفیض، اجرای سئو سایت کاریابی و استخدام با استفاده از متدها و شیوه‌های روز دنیاست.

سئو سایت کاریابی و استخدام

تماس با آکادمی سئو پورفیض 

واتس اپ محمد پورفیض
اینستاگرام محمد پورفیض
لینکدین محمد پورفیض
تلگرام محمد پورفیض

از جمله خدمات سایت پورفیض، سئو سایت کاریابی و استخدام است. از مهم‌ترین اقداماتی که هر کسب و کار مرتبط با کاریابی باید آن را انجام دهد، ، بهینه‌سازی به بهترین شیوه ممکن است. چرا که شما به عنوان یک واسطه میان فرد جویای کار و کارفرما می‌توانید با عرضه فعالیت کسب و کارتان در محیط اینترنت، اعتمادسازی بیشتری را انجام دهید و از طریق این اعتماد به دست آمده کسب و کار خود را گسترش دهید و فرصت‌های شغلی بیشتری را به افراد جویای کار معرفی کنید.

یافتن کارمند یا کارگر مناسب برای کارفرما و همچنین پیدا کردن شغل مناسب و ایده‌آل برای کارجو از اصلی‌ترین خواسته کارفرمایان در زمان استخدام و کارجویان در زمان کاریابی به شمار می‌رود؛ بنابراین شما از طریق سئو می‌توانید با یک اعتماد سازی مناسب تا حد زیادی این دغدغه‌ها را کاهش دهید.

انجام یک فرآیند سئو اصولی کمک می‌کند در بلند مدت بهتر دیده شده و همچنین با قرار دادن شما در بالاترین جایگاه موتورهای جستجوگر موجب اعتمادسازی شما به نحو احسن می‌گردد. از آنجایی که در دنیای امروز تقاضا برای کسب و کارهای کاریابی زیاد شده است ما در این مطلب تصمیم به این داریم که به آموزش سئو سایت کاریابی و استخدام بپردازیم:

آنچه که در ادامه مطلب SEO سایت کاریابی و استخدام خواهید خواند:

  • آموزش سئو سایت کاریابی و استخدام
  • کلام آخر
  • سوالات متداول

آمورش سئو سایت کاریابی و استخدام

وب‌سایت‌های کاریابی و استخدام از جمله سایت‌های پر طرفدار و کاربردی هستند که حضور در صفحه اول نتایج گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری می‌تواند در برندینگ و درآمد این نوع وب سایت‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. برای رسیدن به صفحه اول نیازمند سئو و بهینه‌سازی سایت به صورت تخصصی و با استراتژی‌های ویژه است که این فرایند خود مستلزم زمان و هزینه بسیاریست. برای شروع آموزش سئو سایت کاریابی و استخدام ابتدا با مراحل فرایند بهینه‌سازی آشنا می‌شویم:

آمورش سئو سایت کاریابی و استخدام

مراحل سئو سایت کاریابی و استخدام

سئو سایت‌های کاریابی و استخدام فرایندی مستمر و همچنین مستلزم زمان است. استراتژی‌ها و روش‌های زیادی برای کسب رتبه برتر در نتایج موتور جستجو وجود دارد که هرکدام به نوبه خود تاثیر مثبتی بر فرایند سئو می‌گذارند. برای موفقیت و کسب اولین جایگاه نتایج گوگل در سئو سایت کاریابی نیازمند مراحل زیر هستیم که عبارتند از:

مراحل سئو سایت کاریابی و استخدام

سئو تکنیکال:

سئو تکنیکال شامل فاکتورهایی مانند سرعت صفحه، زمان لود صفحه، ریسپانسیو بودن سایت، اندازه و حجم تصاویر و مشکلات سرور هستند. معمولا این فرآیند یک بار برای همیشه انجام می‌شود. به طور خلاصه سئو تکنیکال به زیر ساخت‌های فنی سایت می‌پردازد و مشکلات فنی وب سایت را برطرف می‌کند.

سئو تکنیکال

بازاریابی محتوا:

دربحث بهینه سازی و سئو، تولید محتوا از مهم‌ترین اقدامات بهبود سئو است. مدیریت محتوا، از وظایف اصلی صاحبان کسب و کار است. تولید محتوا منظم و سئو محور کمک شایانی به کسب رتبه سایت شما می‌کند، چرا که با تولید محتوا می‌توان خدمات خود را بهتر به کاربران و موتورهای جستجو توصیف و معرفی کرد. محتوای شما باید کامل، واضح، تخصصی و با رعایت اصول سئو و نکات نگارشی باشد. برای آشنایی کامل با سئو محتوا و سئو عکس کلیک کنید.

بازاریابی محتوا

لینک سازی هدفمند:

لینک سازی داخلی هر پیوندی از یک صفحه در وب‌سایت شما به صفحه دیگری از وب‌سایت است. هم کاربران و هم موتورهای جستجو از لینک‌ها برای یافتن محتوای وب سایت شما استفاده می‌کنند. کاربران شما از پیوندها برای یافتن محتوایی که در سایت شما وجود دارد، استفاده می‌کنند. برای آشنایی با لینک داخلی و لینک خارجی کلیک کنید.

موتورهای جستجو نیز از لینک‌ها برای پیمایش سایت شما استفاده می‌کنند. اگر پیوندی به صفحه‌ای وجود نداشته باشد، آن‌ها صفحه مورد نظر را نمی‌بینند. انتخاب بهترین نوع لینک سازی که هدفمند باشد، از مهم‌ترین اقدامات در بهینه سازی سایت کاریابی به شمار می‌رود.

لینک سازی هدفمند

سئو داخلی:

هدف سئو داخلی بیشتر محتوای صفحه و تاثیر آن بر بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است. به طور کلی به هرآنچه در سایت خود بارگزاری می‌کنید از جمله: متن، تصویر، لینک که به سئو داخلی (SEO on page) مرتبط می‌شود. هر تغییری که شما روی محتوای سایت‌تان انجام دهید در نتایج سئو سایت تاثیر گذار خواهد بود؛ بنابراین مهم است که سئو داخلی به درستی انجام شود.

سئو داخلی

سئو خارجی:

در فرآیند سئو سایت‌ها، به جز فعالیت‌هایی که برای بهبود سئو داخلی انجام می‌شود، ضروری است تا به صورت تخصصی اقداماتی هم برای بهبود سئو خارجی ( SEO Off Page) صورت گیرد. رعایت این موارد نیز به بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو کمک کرده و سبب اعتمادسازی سایر وب سایت‌ها و کاربران را به سایت شما می‌شود. چند فاکتور مهم در سئوخارجی  سایت‌های کاریابی و استخدام عبارتند از:

  • لینک سازی خارجی
  • فعالیت در شبکههای اجتماعی
  • لیست دایرکتوری‌های مورد اعتماد
  • وبلاگ‌نویسی

سئو خارجی

سئو محلی:

با تمرکز بر روی کارفرمایان، مشتریان محلی و اطرافیان شما می‌توانید کمک به سزایی به سئو سایت کاریابی کنید و  افزایش بازدید برای سایت خود رقم بزنید. از جمله اقداماتی که برای لوکال سئو یا سئو محلی یک سایت شغل‌یابی باید انجام داد این است که موقعیت جغرافیایی خود را به انتهای کلمه کلیدی مورد نظرتان اضافه کنید.

برای مثال « استخدام سئوکار اصفهان » یا اگر شرکت کاریابی دارید آدرس شرکت خود را در گوگل مپ ثبت کنید. در واقع شما باید کاری کنید تا هنگامی‌که کاربران نزدیک به محل کسب‌وکار شما یا آگهی ارائه شده توسط شما در گوگل جستجو می‌کنند، آدرس کسب‌وکار یا آگهی شما به آنان نمایش داده شود.

سئو محلی

کلام آخر:

یکی از روش‌های کارآمد و موثر برای کاریابی و استخدام افراد در مشاغل مختلف، استفاده از اینترنت استد. یافتن شغل و جستجو برای مشاغل مناسب و بهتر یکی از مهمترین مواردی بوده که کاربران در بستر اینترنت به دنبال آن هستند. برای اینکه این فضا را برای کارفرمایان و کارجویان فرهم کنیم نیازمند یک سایت کاریابی هستیم، اما سایت به تنهایی کافی نیست.

چرا که هدف سایت‌های کاریابی و استخدام شکل‌دهی ارتباط میان کارفرما و کارجویان است. برای اینکه برند خود را به کارجویان و کارفرمایان معرفی و همچنین بتوانیم اعتماد آن‌ها را به برند خود جلب کنیم، نیاز به کسب رتبه در صفحات اول گوگل داریم که این کار فقط با یک فرایند تخصصی و زمانبر سئو سایت کاریابی انجام می‌شود. از آنجایی که این کار نیاز به تخصص دارد، بهتر است آن را به متخصص سئو حرفه‌ای بسپارید.

سوالات متداول سئو سایت استخدام و کاریابی

  • سئو سایت کاریابی و استخدام چه اهمیتی دارد؟

اکثر جویندگان کار یا کارفرمایان در موتورهای جستجو به دنبال شغل یا فرد مورد نظر خود هستند. آن‌ها صفحات مورد نظر خود را در موتورهای جستجوی اصلی مثل گوگل و یاهو پیدا می‌کنند. به همین دلیل است که سئو برای سایت‌های کاریابی و استخدام اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین سئو بهترین و به صرفه‌ترین روش تبلیغات برند شما است و این خود ارزش سئو کاریابی را نشان می‌دهد.

  • تعرفه خدمات سئو سایت کاریابی چقدر است؟

در سئو تخمین هزینه‌ها به طور دقیق معمولا پس از مشاوره و آنالیز کلمه‌های کلیدی انجام می‌شود. این هزینه‌ها به ترافیک و میزان سختی و آسانی سئو کلید واژه‌ها بستگی دارد. برای انواع سایت‌ها و کلمات مختلف هزینه‌های متفاوتی در نظر گرفته می‌شود.

  • میزان زمانی که یک سایت نیاز دارد تا به صفحه اول نتایج گوگل برسد چقدر است؟

پاسخ به این سوال برای هر سایت و کسب و کاری متفاوت است و به عواملی مثل: وضعیت رقبای حوزه شما، فعالیت‌های پیشین سایت، کلید واژه‌های هدف شما بستگی دارد. این زمان برای یک سایت ممکن است ۳ ماه باشد، اما برای سایت دیگر ممکن است بیشتر از یک سال زمان ببرد.

  • چگونه سئو به فرایند استخدام کمک می‌کند؟

هنگامی که یک کارجو، شغلی را به صورت آنلاین جستجو می‌کند، موتورهای جستجو کلمات کلیدی مرتبط را از تابلوهای شغلی و وب‌سایت‌های کاریابی انتخاب و ۱۰ لینک برتر را در هر صفحه از نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی می‌کنند. سپس از این طریق کارجویان و کارفرمایان با استفاده از این لینک‌های منتخب به یکدیگر معرفی می‌شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

سایت‌های دیگر ما

مستر سوییمر آموزش شنا

میتراکانا کتاب سه بعدی

علی والا واردات از چین

618 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست