بدون دیدگاه
639 تعداد بازدید

سئو سایت وکیل

در این مطلب از اهمیت بالای سئو سایت وکیل و شرکت‌های حقوقی آگاه می‌شویم و راه‌هایی برای افزایش کیفیت و بازخورد این سایت‌ها را بیان می‌کنیم. به طور خلاصه سعی کنید روی موارد زیر تمرکز کنید:
• محتوای بهینه، آموزنده و عمیق
• ساختار سایت اصولی
• تجربه کاربری عالی
• ساختار سئو فنی خوب و طراحی وب سایت به صورت کاربر پسند
• مطابقت با تمام دستورالعمل‌ها و‌ الگوریتم‌های گوگل

سئو سایت وکیل

تماس با آکادمی سئو پورفیض 

واتس اپ محمد پورفیض
اینستاگرام محمد پورفیض
لینکدین محمد پورفیض
تلگرام محمد پورفیض

قطعا شما هم علاقه‌مندید که شرکت حقوقی خود را به جایگاه شماره یک در نتایج جستجوی گوگل برسانید. سئو سایت وکیل یکی از موثرترین راه‌ها برای شرکت‌های حقوقی با هدف جذب مشتری است. این آمار را در نظر بگیرید که:

۹۶ درصد از افرادی که به دنبال مشاوره حقوقی هستند از گوگل برای جستجو استفاده می‌کنند. ۷۴ درصد از مصرف کنندگان برای دریافت خدمات از یک شرکت حقوقی به وب سایت آن شرکت مراجعه می‌کنند. ۷۲ درصد از افرادی که به دنبال مشاوره حقوقی هستند مشاوره خود را با یک تماس دریافت می‌کنند.

به همین دلیل است که سئو سایت وکیل و شرکت حقوقی تاثیر بسیار زیادی در روند موفقیت وکیل و شرکت دار. بهتر است که شما اصول سئوی شرکت حقوقی و آنچه گوگل از وب سایت یک شرکت حقوقی می‌خواهد را بدانید و تلاش کنید بیاموزید که چگونه می‌توان برای یک سایت حقوقی اقتدار و اعتماد جلب کرد.

این کار از طریق تولید و‌ انتشار محتوای موثر ممکن خواهد بود، اما یک محتوای موثر برای سئو سایت وکیل چیست و چگونه می‌توان آن را تولید کرد؟ در این مطلب به چند استراتژی‌ مشخص برای رساندن سایت یک شرکت حقوقی به جایگاه مطلوبی در گوگل اشاره می‌کنیم. آکادمی پورفیض تمام این خدمات را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

فهرست مطالب

  • سئو سایت وکیل چیست
  • آموزش سئو سایت وکیل
  • چرا یک وکیل به یک وب سایت بهینه شده نیاز دارد
  • مقایسه سئو سایت وکیل با سایر روش‌های بازاریابی
  • سئو در مقابل بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی
  • فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت‌
  • نکاتی درباره محتوای اصولی
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

سئو سایت وکیل چیست

سئو شرکت حقوقی یا سئو سایت وکیل (یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای سایت یک وکیل و‌ یا شرکت حقوقی) فرایندی است که برای بهبود دید وب سایت وکیل در موتورهای جستجو مثل گوگل انجام می‌شود. یک استراتژی سئوی موفق باعث می‌شود که شما در گوگل رتبه بالایی کسب کنید و کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. به عنوان یک تکنیک بازاریابی، سئو سایت وکیل به تحقیقات عمیق درباره کلمه کلیدی، بهینه سازی، لینک سازی، ساخت استناد، توسعه محتوا و موارد دیگر نیاز دارد.

وقتی این کارها به درستی انجام شوند، سئو از هر روش دیگری در جلب مشتریان بالقوه بهتر عمل می‌کند. از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا تبلیغات دهان به دهان، سئو همیشه بهترین راه برای یک وکیل است تا بتواند اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. ما به مشتریان خود این نکته را یادآوری می‌کنیم که سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت و پربازده است. این تنها نوع سرمایه گذاری و تبلیغاتی است که بازده‌اش در طول زمان بیشتر و بیشتر می‌شود. ممکن است کند شروع شود، اما در ادامه به رشد ثابت و روزافزونی خواهد رسید.

سئو سایت وکیل چیست

آموزش سئو سایت وکیل

سئو سایت وکیل زمانی که به درستی انجام شود فرصت‌های متعددی را برای کسب و کار شما فراهم می‌کند. اگر عملکرد خوب و با کیفیتی داشته باشید، طبیعتاً:

  • تولید محتوای اصولی انجام می‌دهید و در کلمات کلیدی بیشتری رتبه می‌گیرید، در نتیجه ترافیک واجد شرایط بیشتری را به وب سایت خود جذب می‌کنید.
  • بک لینک‌‌های اصولی می‌سازید و از این طریق باعث‌ افزایش شهرت خود می‌شوید که در نتیجه باعث می‌شود رتبه بالاتری کسب کنید.

برای آشنایی کامل با آموزش سئو کلیک کنید.

برای شرکت در آموزش خصوصی سئو پور فیض کلیک کنید.

شما با داشتن سئو سایت وکیل با کیفیت می‌توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری در حوزه فعالیت خود تثبیت کنید و باعث افزایش هرچه بیشتر مراجعه‌کنندگان خود شوید. در واقع سئو با گذشت زمان اهمیت بیشتر و بیشتری پیدا می‌کند. جستجو ۵۹ درصد از تمام ترافیک آنلاین را تشکیل می‌دهد (و گوگل ۸۶ درصد از این جستجوها را به خود اختصاص داده است)، بیش از ۵۰ درصد از بازاریابان معتقدند که نمایان شدن در نتایج گوگل بیشترین بازگشت سرمایه را میان بازاریابی‌های مختلف برایشان به همراه داشته است. تخمین زده شده که گوگل روزانه ۵.۶ میلیارد جستجو را پردازش می‌کند، اگر وب سایت شما میان نتایج نیست فقط باید به اصول سئو سایت وکیل تکیه کنید و اقدامات لازم برای آن‌ را به بهترین شکل انجام دهید. در اینکه تبلیغات دهان به دهان قدرتمند هستند شکی نیست، اما سئو بسیار پایدارتر و قابل کنترل‌تر است.

دلایل اهمیت سئو سایت وکیل

چرا یک وکیل به یک وب سایت بهینه شده نیاز دارد

اگر در گذشته می‌خواستید خدماتی دریافت کنید به روزنامه‌ها مراجعه می‌کردید، اما امروزه همه برای جستجوی هرچیزی به موتورهای جستجو به خصوص گوگل متکی هستند. آمار نشان می‌دهد که ۹۶ درصد از افرادی که به دنبال مشاوره حقوقی هستند جستجوی خود را از گوگل آغاز می‌کنند. وکلا به یک وب سایت بهینه شده و با کیفیت نیاز دارند، چرا که گوگل مکان اصلی جستجوی افراد به دنبال آن‌هاست. شما باید بتوانید تخصص، دانش و اعتبار خود را از طریق سایتتان به نمایش بگذارید.

به این منظور لازم است که به وب سایت خود به عنوان مرکز اصلی تمام بخش‌های دیجیتال مارکتینگ فکر کنید. تمام بازاریابی‌های دیگر، از SEO و PPC گرفته تا بازاریابی ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی، به وب سایت شما لینک داده می‌شوند. برای طراحی و برندسازی وب سایت خود تلاش و زمان زیادی صرف کنید. سایت شما باید با هدف تبدیل بازدیدکنندگان‌ به مشتری، ایجاد اعتماد و افزایش آگاهی در آنان طراحی شود.

چرا یک وکیل به یک وب سایت بهینه شده نیاز دارد

مقایسه سئو سایت وکیل با سایر روش های بازاریابی

سئو تنها روش بازاریابی نیست. بیایید به SEO در مقایسه با PPC و رسانه‌های اجتماعی نگاهی بیندازیم.

سئو سایت وکیل در مقابل PPC که تبلیغات با پرداخت به ازای کلیک است و معمولاً از طریق Google Ads انجام می‌شود، راهی سریع برای به دست آوردن سرنخ‌های واجد شرایط به وب سایت شما نیست. نتایج با PPC بسیار سریعتر از SEO خواهند بود. اما نقطه ضعف آن این است که بسیار گران‌تر و پرهزینه‌تر است. شما بابت هر باری که شخصی روی یکی از تبلیغات شما کلیک می‌کند پول می‌پردازید و این هزینه با سرعت زیادی افزایش می‌یابد. به هر حال کلمات کلیدی حقوقی از گران ترین کلمات کلیدی موجود به حساب می‌آیند. اما برعکس، سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است که بسته به نحوه انجام آن، می‌تواند به همان اندازه‌ای هزینه‌بر باشد که شما بخواهید. در واقع شما خودتان تعیین می‌کنید که برای سئو سایت وکیل خود چقدر هزینه کنید. هر محتوایی که تولید و منتشر می‌کنید برای همیشه متعلق به شماست و تا زمانی که رتبه‌ بندی می‌شود بک لینک و ترافیک ارزشمندی برای شما به ارمغان می‌آورد. برخلاف PPC، بازده در طول زمان می‌آید و بیشتر و بیشتر می‌شود.

مقایسه سئو سایت وکیل با سایر روش های بازاریابی

سئو در مقابل بازاریابی در رسانه های اجتماعی

طبق تجربه ما، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی برای وکلا در ایجاد اعتماد بسیار موثر است. زمانی که بازدیدکنندگان را از طریق سئو سایت وکیل به وب سایت خود جذب کردید، تمایل پیدا می‌کنند که پروفایل‌های شما در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنند. مقایسه تاثیر این دو، کار ساده‌ای نیست چرا که هردو مکمل رشد همدیگر خواهند بود. این به این معنا نیست که نمی‌توانید بازدیدکنندگان را از طریق رسانه‌های اجتماعی به خود جلب کنید، اما در اینکه کشف شدن از طریق سئو بسیار آسان‌‌تر است، شکی نیست.

سئو در مقابل بازاریابی در رسانه های اجتماعی

فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت‌

طی سال‌ها، اصول اساسی بازاریابی سئو یکسان باقی مانده‌اند. گوگل می‌خواهد دقیق‌ترین، معتبرترین و مورد اعتمادترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد و به شدت از نتایج جستجوی خود دفاع می‌کند. به همین دلیل الگوریتم های گوگل را به طور منظم برای دقت بیشتر به روزرسانی کرده و هر وب سایت را با طیف وسیعی از عوامل، به نام فاکتورهای رتبه بندی گوگل ارزیابی و بررسی می‌نماید. هر مؤسسه حقوقی که معتبر و مورد اعتماد باشد در راس نتایج گوگل قرار می‌گیرد. در سایت پورفیض، ما بر این باوریم که عوامل زیر بیشترین تأثیر را بر رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو در نتایج جستجوی گوگل دارند.

  • محتوا
  • لینک سازی
  • تجربه کاربر
  • بهینه سازی
  • دامنه

فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت

محتوا

محتوا به طور کلی به هر محتوای نوشتاری، تصویری یا ویدیویی بهینه سازی شده و منتشر شده در وب سایت یک شرکت اشاره دارد. نوشتن محتوای یونیک و آموزنده سنگ بنای دیجیتال مارکتینگ یک شرکت حقوقی است و محتوای بهینه شده یک عامل اصلی در رتبه بندی به حساب می‌آید. محتوایی اصولی و مفید است که:

  • مرتبط با موضوع سایت باشد.
  • برای کلمات کلیدی بهینه شده باشد.
  • آموزنده و‌ مفید باشد.
  • خواندنش آسان و‌ روان باشد.
  • به اشتراک گذاشتنش آسان باشد.

تولید محتوا، چه مقاله باشد چه ویدئو یا پادکست، یکی از موثرترین تکنیک‌های بازاریابی برای سرمایه گذاری یک شرکت در راه سئو سایت وکیل است. با انتشار مداوم محتوای ارزشمند، این تصور را از خود ایجاد می‌کنید که در حوزه‌ی کاری خود یک متخصص هستید. این امر ترافیک وب سایت و رسانه‌های اجتماعی شما را افزایش می‌دهد و در نهایت به افزایش تعداد مشتریان و فروش شما کمک می‌کند. به طور کلی یک محتوای قوی و ارزشمند باید جامع و به راحتی قابل هضم باشد. برای آشنایی کامل با سئو محتوا و سئو عکس کلیک کنید.

بهینه سازی محتوا

نکاتی درباره محتوای اصولی

نکاتی درباره محتوای اصولی

  • پاسخ به هدف مخاطب

محتوای شما باید به هدف جستجوی افراد پاسخ دهد. وقتی شخصی «وکیل کیفری در تهران» را تایپ و جستجو می‌کند، یعنی به دنبال یک وکیل می‌گردد و آماده اقدام کردن است. محتوای شما باید با هدف آن‌ها مطابقت داشته باشد و آن‌ها را توجیه کند که باید شما را انتخاب کنند.

  • استفاده از کلمه کلیدی هدف

عبارت کلیدی مورد نظر شما باید در همه جاهای لازم استفاده شود. این مکان‌ها شامل عنوان، تیتر‌ها، محتوا و تگ‌ تصاویر است. کلمه کلیدی باید در تمام‌ بخش‌های مختلف محتوا پخش شود. برای آشنایی کامل با نحوه تحقیق کلمات کلیدی کلیک کنید.

استفاده از کلمه کلیدی هدف

  • منبع معتبر

محتوای شما باید یک منبع معتبر در مورد موضوع باشد و از همه لحاظ جامع‌تر از رقبای دیگر تولید شود.

  • داشتن منابع پشتیبان

محتوا باید به منابع پشتیبانی که به اطلاع‌رسانی محتوای شما می‌پردازند و همچنین سایر مطالبی که ممکن است برای بازدیدکنندگان مفید باشند لینک داشته باشد.

  • داشتن لینک داخلی

محتوا باید به سایر صفحات مرتبط در وب سایت شما لینک داده شود. برای آشنایی کامل با لینک سازی، لینک داخلی و لینک خارجی کلیک کنید.

داشتن لینک داخلی

  • قابلیت استفاده

محتوای شما باید به راحتی قابل خواندن و درک شدن باشد. آن را به پاراگراف‌های کوتاه، فیلم‌ها، تصاویر و غیره تقسیم کنید.

سخن نهایی

با شروع سئو سایت وکیل با در نظر گرفتن و رعایت کردن اصول اولیه خواهید توانست بر این حوزه تسلط بسیاری پیدا کنید و موفقیت خود را افزایش دهید. سئو یکی از پایه‌های کلیدی استراتژی بازاریابی هر شرکت حقوقی بوده، هست و خواهد بود.

به همین دلیل شما هم برای سربلند کردن میان رقبا به یک‌ سایت بهینه‌سازی شده و با کیفیت نیاز دارید. اگر تا اینجای این مطلب را خوانده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم؛ چرا که حالا نکات بسیار مهمی در رابطه با سئو سایت وکیل یا شرکت حقوقی می‌دانید که قطعا در مسیر موفقیت شما موثر خواهند بود. همکاران و متخصصین سئوی ما در سایت پورفیض آماده ارائه تمام خدمات سئویی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول درباره سئو سایت وکیل

  1. محتوا در سایت به چه چیزی گفته می‌شود؟

محتوا به طور کلی به هر محتوای نوشتاری، تصویری یا ویدیویی بهینه سازی شده و منتشر شده در وب سایت یک شرکت اشاره دارد. نوشتن محتوای یونیک و آموزنده سنگ بنای بازاریابی دیجیتال یک شرکت حقوقی است و محتوای بهینه شده یک عامل اصلی در رتبه بندی به حساب می‌آید.

  1. چه محتوایی به عنوان محتوای اصولی و مفید شناخته می‌شود؟

محتوایی که مرتبط با موضوع سایت باشد، برای کلمات کلیدی بهینه شده باشد، آموزنده و‌ مفید باشد، خواندن آن آسان و‌ روان باشد، به اشتراک گذاشتنش آسان باشد.

  1. سئو برای بازاریابی شرکت‌های حقوقی بهتر است یا رسانه‌های اجتماعی؟

طبق تجربه ما، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی برای وکلا در ایجاد اعتماد بسیار موثر است. زمانی که بازدیدکنندگان را از طریق سئو سایت وکیل به وب سایت خود جذب کردید، تمایل پیدا می‌کنند که پروفایل‌های شما در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنند. مقایسه تاثیر این دو کار ساده‌ای نیست چرا که هردو مکمل رشد همدیگر خواهند بود. این به این معنا نیست که نمی‌توانید بازدیدکنندگان را از طریق رسانه‌های اجتماعی به خود جلب کنید، اما در اینکه کشف شدن از طریق سئو بسیار آسان‌ تر است شکی نیست.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

سایت‌های دیگر ما

مستر سوییمر آموزش شنا

میتراکانا کتاب سه بعدی

علی والا واردات از چین

639 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست