بدون دیدگاه
570 تعداد بازدید

سئو سایت آگهی

به طور کلی برای موفقیت در سئو سایت آگهی باید به نکات بسیاری توجه کنید. خلاصه مواردی که باید رعایت کنید عبارتند از استفاده کردن از تصاویر قابل اشتراک گذاری، خودداری کردن از محتوای تکراری، فعال نگه داشتن سایت به طور دائم، افزایش سرعت بارگذاری سایت، رفع خطاهای فنی سایت، انجام لینک سازی اصولی، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، لینک دادن به سایت خود از شبکه‌های اجتماعی دیگر، پیدا کردن بهترین زمان برای انتشار محتوا، ساختن لینک‌ برای اشتراک گذاری مقالات سایت در رسانه‌های دیگر. تمام این موارد را می‌توانید به همکاران ما دل سایت آکادمی پورفیض بسپارید و از موفقیت سئو سایت آگهی خود مطمئن باشید.

سئو سایت آگهی

تماس با آکادمی سئو پورفیض 

واتس اپ محمد پورفیض
اینستاگرام محمد پورفیض
لینکدین محمد پورفیض
تلگرام محمد پورفیض

یکی از خدمات اصلی سایت پورفیض انجام سئو سایت آگهی و مجلات خبری است. شما با سپردن روند سئوی سایت خود به آکادمی پورفیض می‌توانید از انجام تمامی مراحل لازم برای موفقیت آن مطمئن باشید. علاوه بر انجام خدمات بهینه‌سازی، در ادامه این مطلب چند نکته که برای بهبود روند سئو سایت آگهی شما مفید خواهند بود را توضیح داده‌ایم.

یکی از مزایای این وب‌‌سایت‌ها وجود جریان مداومی از خبرها و اتفاقات تازه به منظور تولید محتوای یونیک است. این یکی‌ از دلایلیست که سئو سایت آگهی با دیگر سایت‌ها تفاوت‌هایی دارد. در ادامه این صفحه از آکادمی سئو پور فیض بیشتر توضیح می‌دهیم.

فهرست مطالب سئو سایت آگهی:

  • آموزش سئو سایت آگهی
  • نکاتی برای بهتر خزیده شدن سایت
  • نکات سئو داخلی در سئو سایت آگهی
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول
  • سخن پایانی

آموزش سئو سایت آگهی

همانطور که می‌دانید صرفا انتشار محتوای خبری، تضمینی برای رتبه بندی سایت در گوگل یا جذب ترافیک نیست. در ادامه این بخش به چند نکته کلیدی که برنامه ریزی استراتژی سئو سایت آگهی را رقابتی و موفق می‌کند، اشاره می‌کنیم.

از محتوای ترند استفاده کنید

به عنوان یک سایت خبری، وظیفه اصلی کسب و کار شما نوشتن در مورد موضوعات ترند و‌ به روز است. اما این موضوعات نود و نه درصد مواقع و به طور اجتناب ناپذیری عمر کوتاهی خواهند داشت. با انتشار این نوع محتوا، یک جهش اولیه از ترافیک را به سمت مقاله خود جذب می‌کنید و با گذشت زمان و به اصطلاحی افزایش سن مقاله، ترافیک کمتر و کمتری دریافت خواهید کرد. این ماهیت سئو سایت آگهی است. شما در معرض جزر و مدی از اخبار هستید و برای اینکه به طور مداوم ترافیک بالایی را تجربه کنید باید دائما در حال انتشار اخبار به روز باشید.

برای آشنایی با تولید محتوا با کیفیت کلیک کنید.

البته برگ برنده شما این خواهد بود که بتوانید شرایط اصلی و اخبار روز را دست نخورده نگه دارید و جریان‌ ثابتی از ترافیک را به سمت وب سایتتان سوق دهید. اما چگونه؟ این کار با تولید محتوای مرتبط و مفید برای مدت طولانی ممکن خواهد بود.

از محتوای ترند استفاده کنید

محتوایتان را در Google News قرار دهید

قرار دادن محتوا در Google News برای سئو سایت آگهی از ضروریات است. برای این کار باید از بررسی دستورالعمل‌های موجود درباره محتوا شروع کنید تا مطمئن باشید که سایتتان با استانداردهای گوگل تطابق دارد. امروزه اکثر منابع خبری معتبر از این دستورالعمل‌ها پیروی می‌کنند. بعد از بررسی محتوا، باید سایتتان را از نظر فنی بررسی کنید تا مطمئن شوید که گوگل می‌تواند سایت شما را بخزد و متوجه اینکه مقالات خبری در کدام صفحه‌ها هستند، بشود. وقتی که همه چیز از نظر گوگل درست به نظر رسید، سایتتان را برای تایید گوگل بفرستید.

توصیه‌ می‌کنیم بعد از پذیرفته شدن سایتتان تولید محتوا را قوی‌تر و قوی‌تر کنید. معتبر بودن محتوا، بهینه‌‌سازی کلمات کلیدی، منحصر به فرد و یونیک بودن محتوا و اشتراک‌ گذاری‌ها همگی در نظر گوگل درباره شما تاثیر دارند و‌ رعایت این نکات باعث می‌شود بازدیدهای بیشتری از سمت Google News به دست آورید.

محتوایتان را در Google News قرار دهید

به ساختار اصولی و درست سایت دقت کنید

توجه کنید که ساختار سایتتان به نحوی باشد که کاربر بتواند هر چیزی که به دنبالش می‌گردد را به آسانی پیدا کند. به این منظور به تگ‌ها، دسته بندی‌های زیادی در صفحه اصلی نیاز خواهید داشت. باید بررسی کنید که تگ‌ها و برچسب‌هایی که استفاده می‌کنید ارزشمند و درست هستند؟ اگر چندین برچسب دارید که هر کدام فقط چند مقاله دارند، ادغام کردن موارد در تعداد کمتر از صفحات با محتوای بیشتر مفیدتر خواهد بود.

یکی دیگر از جنبه‌های تاثیر گذار ساختار سایت، عمق است. به عبارت دیگر، چند کلیک طول می‌کشد تا کاربر از صفحه اصلی شما به هر صفحه دیگری برود؟ این عدد را تا حد امکان پایین نگه دارید. موتورهای جستجو با دنبال کردن لینک‌ها از یک صفحه به صفحه دیگر، سایت شما را می‌خزند و هر چه تعداد این کلیک‌ها کمتر باشد احتمال ایندکس شدن صفحه بیشتر می‌شود. منظم نگه داشتن سیستم تگ‌گذاری به این امر کمک زیادی می‌کند.

به ساختار اصولی و درست سایت دقت کنید

اهمیت قابلیت استفاده از موبایل برای سایت را جدی بگیرید

قابلیت استفاده در تلفن همراه برای هر وب سایتی حائز اهمیت و‌ تاثیرگذار است، این اهمیت در سایت‌های خبری بیشتر است. اکثر افراد اخبار را از طریق تلفنشان پیگیری می‌کنند. به همین دلیل توجه داشته باشید که سایت شما باید به صورت ریسپانسیو ساخته شود، تا قالب بندی شما را با هر اندازه صفحه نمایشی که بیننده استفاده می‌کند، تطبیق دهد. برای آشنایی با الگوریتم موبایل فرندلی کلیک کنید.

اهمیت قابلیت استفاده از موبایل برای سایت را جدی بگیرید

سایت را بهینه کنید تا سریع تر خزیده شود

وقتی صحبت از اخبار فوری می‌شود، اینکه صفحات شما به سرعت سایت توسط گوگل خزیده و فهرست بندی شوند اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. مخاطب هم منتظر بارگذاری شدن سایت نخواهد ماند و به سایت‌های دیگر خواهد رفت. این‌ مورد در سایت‌های خبری بیشتر اتفاق می‌افتد چرا که گزینه‌ها و سایت‌های بسیاری در این حوزه وجود دارند و مخاطب انتخابات بسیاری دارد.

خوشبختانه، چندین فاکتور سئو وجود دارد که می‌تواند به سرعت خزیده شدن سایتتان کمک کند، از جمله سرعت سایت، عملکرد میزبانی و نقشه سایت. با این حال، نمی‌توان با نقشه‌ سایت خبری مثل نقشه سایت‌های دیگر رفتار کرد. گوگل چند دستورالعمل مهم برای نقشه سایت در حوزه اخبار ارائه کرده است.

همه مقالات خبری شما باید توسط گوگل ایندکس شوند وگرنه در نتایج جستجوی آن ظاهر نخواهند شد. از ابزارهای موجود برای این کار استفاده کنید و مطمئن شوید که به طور منظم به روز می‌شود.

علاوه بر این‌ها، سعی کنید مقالاتتان را به همدیگر لینک دهید. اگر کاربران لینکی را ببینند که توجه آن‌ها را جلب کند، روی آن کلیک می‌کنند و در نتیجه زمان بیشتری در سایت شما می‌مانند، که این همیشه عالیست و به افزایش اعتبار مقالات شما کمک می‌کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که کمیت همیشه به معنای کیفیت نیست. مطمئن شوید که محتوایتان ارزشمند است. اگر بیش از حد مطلب آپلود می‌کنید یا محتوای غیر ضروری دارید، Googlebot زمان خزیدن خود را در آن صفحات کم ارزش هدر می‌دهد، به این ترتیب ممکن است محتوای خوبتان هیچ وقت دیده نشود. به عنوان یک قاعده کلی، همیشه از داشتن محتوای تکراری خودداری نمایید و صفحات ناخواسته را با متای robots.txt/robots مسدود کنید تا از سرعت خزیدن بهینه مطمئن باشید. برای آشنایی با فایل robots.txt کلیک کنید.

سایت را بهینه کنید تا سریع تر خزیده شود

نکاتی برای بهتر خزیده شدن سایت

سایت‌های خبری اطلاعات مربوط به هر رویداد جالب در جهان را دریافت و منتشر می‌کنند و در نهایت با هزاران صفحه مواجه‌اند که همه آن‌ها باید سازماندهی شوند. وقتی سازماندهی شده و مرتب نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟ بازدیدکنندگان گم می‌شوند، لینک‌ها مفید عمل نخواهند کرد، سایت رتبه‌بندی نمی‌شود؛ بنابراین اولین نقطه عطف زمانی خواهد بود که از آشفتگی در جمع‌آوری اخبار خود جلوگیری کنید. می‌توانید با مطمئن شدن از اینکه سایتتان موارد زیر را دارد این کار را انجام دهید:

  • نوار جستجو
  • این یکی از موارد ضروری در هر سایتی است که تعداد صفحات زیادی دارد. اینطور می‌توانید به کاربران کمک کنید که به سرعت مقالاتی در مورد موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنند.
  • صفحه بندی یا اسکرول بی نهایت

هر کدام از این دو به نوع خود می‌توانند بهتر از آن یکی باشند، تعداد محتواها در این نوع سایت آنقدر زیاد است شما نمی‌توانید یک سایت خبری بدون یکی از این دو را راه‌اندازی کنید.

  • دسته‌ها و تگ‌ها

از این دو برای دسته بندی کردن مقالات در مورد موضوعات مرتبط استفاده کنید. داشتن دسته و تگ برای سئو هم مفید است.

  • یک متن با دو لینک

دو لینک، یکی به صفحه اصلی و دیگری به دسته اخبار کافی هستند تا استفاده از سایتتان آسان‌تر شود. این کار تضمین می‌کند که بازدیدکنندگان شما می‌توانند به سرعت هر محتوایی را که می‌خواهند پیدا کنند و بین صفحات سایت در گردش باشند. برای آشنایی با لینک سازی، لینک داخلی و لینک خارجی کلیک کنید.

نکاتی برای بهتر خزیده شدن سایت

نکات سئو داخلی در سئو سایت آگهی

سئو داخلی برای سایت‌های خبری بسیار ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید مقالات با کیفیت بالاییست که هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهینه شده باشند. یک پورتال خبری در اصل یک وبلاگ بسیار بزرگ به حساب می‌آید. برای داشتن سئو داخلی و محتوای عالی به نکات زیر توجه کنید:

  • پیدا کردن کلمات کلیدی درست

برای سئو سایت آگهی نیاز است که شما با سرعت زیادی عمل کنید وگرنه سایت‌های دیگر گزارش می‌دهند و مخاطب شما را می‌دزدند. سعی کنید به سرعت محتوای خبر را تولید کرده و آن‌ را بهینه کنید. زمانی که به کلمات کلیدی برای وب سایت خبری خود نیاز دارید می‌توانید از ابزارهای بسیاری که  هم از نظر سرعت و هم از نظر کیفیت انتخاب خوبی هستند، استفاده کنید. سعی کنید کلمات کلیدی با رتبه بالا را برای مقالات خبری خود پیدا کنید. توجه کنید که کلمات کلیدی باید چشم نواز، قابل کلیک و حاوی کلمات قدرتمند باشند. برای آشنایی بیشتر با نحوه تحقیق کلمات کلیدی کلیک کنید.

  • تیترهای H1-H4

هم به گوگل و هم به خوانندگان کمک می‌کنند محتوای خبری شما را درک کنند.

  • پر کردن ALT تصاویر

این مورد به سایت شما کمک می‌کند در سرچ تصاویر گوگل پیدا شوند وALT زمانی که به درستی نوشته شده باشد، می‌تواند جایگزینی برای تصویر باشد. برای آشنایی بیشتر با سئو عکس کلیک کنید.

  • لینک دادن کلمات به مطالب

این کار به رتبه بندی مقالات برای آن کلمات کلیدی کمک می‌کند.

  • استفاده از تصاویر قابل اشتراک گذاری

تصاویر بخشی ضروری از تجربه کاربر و در واقع اینترنت به عنوان یک کل به حساب می‌آیند. اگر تصمیم دارید تصاویر را در سایت خبری خود داشته باشید، بهتر است آن‌ها را در سئوی سایت خود بگنجانید. برای اینکه سرعت بارگذاری پایین نیاید اندازه فایل‌ها را به حداقل برسانید.

  • خودداری از انتشار محتوای تکراری

محتوای تکراری آفت وب سایت‌های خبری است. گوگل محتوای سرقت شده را از نتایج جستجوی خود فیلتر می‌کند. اگر مقالات شما یونیک نباشند، کاربران ممکن است هرگز آن‌ها را پیدا نکنند. وسوسه انتشار اخبار در اسرع وقت ممکن است قوی باشد، اما باید با آن مبارزه کنید و هرگز مقالات خبری سایت‌های دیگر را کپی نکنید. اگر این کار را کردید حتما محتوا را ویرایش کنید تا یونیک شود. برای آشنایی کامل با سئو محتوا کلیک کنید.

نکات سئو داخلی در سئو سایت آگهی

سخن پایانی

عملکرد سایت‌های خبری کمی متفاوت با انواع دیگر سایت‌ها به حساب می‌آید. بیشتر بازدیدکنندگان از طریق اخبار فوری با تاریخ انقضای کوتاه به سایت‌های خبری جذب می‌شوند. اگر انکات این مطلب را در سئو سایت خبری خود در نظر بگیرید، در مسیر داشتن یک سایت خبری بهینه قرار خواهید گرفت و در نتیجه از ترافیک و خوانندگان بیشتری برخوردار خواهید شد.

سوالات متداول درباره سئو سایت آگهی

  1. آیا برای سئو سایت آگهی می‌توان از محتوای تکراری استفاده کرد؟

محتوای تکراری آفت وب سایت‌های آگهی است. گوگل محتوای سرقت شده را از نتایج جستجوی خود فیلتر می‌کند. اگر مقالات شما یونیک نباشند، کاربران ممکن است هرگز آن‌ها را پیدا نکنند. وسوسه انتشار آگهی در اسرع وقت ممکن است قوی باشد، اما فقط باید با آن مبارزه کنید و هرگز آگهی سایت‌های دیگر را کپی نکنید. اگر این کار را کردید محتوای خود را ویرایش کنید تا تا یونیک شود.

  1. اهمیت بهینه کردن سایت در سئو سایت اگهی چیست؟

سایت‌های خبری اطلاعات مربوط به هر رویداد جالب در جهان را دریافت و منتشر می‌کنند و در نهایت با هزاران صفحه مواجه‌اند که همه آن‌ها باید سازماندهی شوند. وقتی سازماندهی شده و مرتب نباشند بازدیدکنندگان گم می‌شوند، لینک‌ها مفید عمل نخواهند کرد، سایت رتبه‌ بندی نمی‌شود و.. بنابراین اولین نقطه عطف زمانی خواهد بود که از آشفتگی در جمع‌آوری اخبار خود جلوگیری و سایت خود را بهینه کنید.

  1. چگونه سایت خود را بهینه کنیم؟
  • از تصاویر قابل اشتراک گذاری استفاده کنید.
  • از محتوای تکراری خودداری کنید.
  • سایت خود را همیشه فعال و به روز نگه دارید.
  • سرعت بارگذاری محتواهای سایت خود را افزایش دهید.
  • سایت خود را موبایل فرندلی کنید.
  • خطاهای فنی سایتتان را رفع کنید.
  • لینک سازی انجام دهید.
  • در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید.
  • از شبکه‌های اجتماعی دیگر به سایت خود لینک دهید.
  • بهترین زمان برای انتشار محتوا را پیدا کنید.
  • در سایت لینک‌هایی برای اشتراک گذاری مقالات در رسانه‌های دیگر داشته باشید.
  1. برای قرار دادن آگهی‌ها در Google News چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در ابتدا باید محتوای اصولی تولید کنید. بعد از بررسی محتوا، باید سایتتان را از نظر فنی بررسی کنید تا مطمئن شوید که گوگل می‌تواند سایت شما را بخزد و متوجه اینکه مقالات خبری در کدام صفحه‌ها هستند بشود. وقتی که همه چیز از نظر گوگل درست به نظر رسید، سایتتان را برای تایید گوگل بفرستید. توصیه‌ می‌کنیم بعد از پذیرفته شدن سایتتان تولید محتوا را قوی‌تر و قوی‌تر کنید. معتبر بودن محتوا، بهینه‌‌سازی کلمات کلیدی، منحصر به فرد و یونیک بودن محتوا و اشتراک‌ گذاری‌ها همگی در نظر گوگل درباره شما تاثیر دارند و‌ رعایت این نکات باعث می‌شود بازدیدهای بیشتری از سمت Google News به دست آورید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

سایت‌های دیگر ما

مستر سوییمر آموزش شنا

میتراکانا کتاب سه بعدی

علی والا واردات از چین

570 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست