از بهترین سئو کارهای ایران یاد بگیریم

سئو در بین کارها و مقعیت‌های شغلی دیگر جزو تخصص‌های پرانتزی به حساب می‌آید. به این دلیل که ما هیچ رشته دانشگاهی و آکادمیکی به اسم سئو نداریم. هیچ راه از قبل مشخص شده‌ای برای سئو وجود ندارد و این تخصص به شدت جذاب و درآمدزا، فقط و فقط بر حسب تجربه افرادی بدست آمده است که در این صفحه می‌خواهم تعدادی از آن‌ها را معرفی کنم. اکوسیستم سئو ایران روز به روز در حال پیشرفت است و ما این را مدیون تعدادی از مدرسان و افراد خبره در این زمینه هستیم. در ادامه با بهترین سئو کارهای ایرانی آشنا خواهید شد. پس همراه پورفیض دات کام باشید تا بهترین سئوکارهای ایران را بشناسید.

بهترین سئوکارهای ایران

تماس با آکادمی سئو پورفیض 

واتس اپ محمد پورفیض
اینستاگرام محمد پورفیض
لینکدین محمد پورفیض
تلگرام محمد پورفیض

با آشنا شدن با بهترین سئوکارهای ایران تجربه را تجربه نکنیم

اگر قصد دارید به این اکوسیستم وارد شوید و شما هم جزو بهترین سئوکارهای ایران باشید، بهتر است افراد خبره در این تخصص شیرین را بشناسید و با راهی که که هر کدام رفته‌اند آشنا شوید. چرا که تجربه را تجربه کردن فقط و فقط راه رسیدن به موفقیت در هر زمینه کاری را ناهموار می‌کند. اگر ابتدای راه هستید پیشنهاد می‌شود ابتدا به صفحه سئو چیست مراجعه کنید.

بعضی از این سئو کار ها فراتر از حد انتظار اطرافیانشان ظاهر شدند و با وجود موفقیت در کار خودشان، با کمک به جامعه سئو کار ها اتفاقات زیاد و البته جذابی را رقم زدند که در ادامه به آن‌ها خواهم پرداخت. البته که شایان ذکر هست که نمی‌توان در قالب چند کلمه و جمله توانایی‌های این متخصصان را به صورت کامل بیان کرد. اما لازم هست بدانید که این افراد تاثیرگذارترین‌ ها در سئو ایران هستند. هیچ رتبه ای برای معرفی این افراد در این مقاله وجود نخواهد داشت. بهترین سئوکارهای ایران از زبان پورفیض دات کام:

میلاد شولی سئوکار فوق حرفه‌ای ایران

آقای میلا شولی در حال حاضر مدیرسئو یا از قول خودشون مدیر سرچ ترافیک سایت دیجی‌کالا هستند. میلاد در دیجیکالا به همراه یه تیم حرفه‌ای سئو، بر روی کیووردهای زیادی کار می‌کنند و بر روی هستوریکال دیتا، شناخت کلمات کلیدی، لینک سازی، کار با ابزارهای سئو و… می‌کنند. میلاد شولی علاوه بر تخصص سئو تجربه خوبی در زمینه دیتا ساینس هم کسب کرده است. میلاد علاقه‌ای به حضور پی در پی در در شبکه‌های اجتماعی و نشان دادن خود ندارد. به همین دلیل اگذ می‌خواهید او را دنبال کنید باید بدانید که به جز فعالیت کمی در اینستاگرام و کمی بیشتر در توییتر و کمی هم در لینکدین، می‌توانید در رویدادهای کندو و یا پلتفرم دانشکار می‌توانید از تجربیاتش استفاده کنید. بی شک یکی از بهترین سئوکارهای ایران میلا شولی است.

گوگل چگونه کار می کند

آقای شولی به واسته انتقال تجربه در رویداد های مختلف به سئو کاران دیگر جزو یکی از تاثیرگذاران سئو در ایران شناخته می‌شود. لازم به ذکر هست که میلاد یکی از افراد فعال در تیم سئو و دیجیتال مارکتینگپ بامیلو بود.

میلاد شولی سئوکار فوق حرفه‌ای ایران
میلاد شولی سئوکار فوق حرفه‌ای ایران
  • اینستاگرام میلاد شولی: miladshooli
  • توئیتر میلاد شولی: miladshooli
  • بهترین سایت هایی که میلاد شولی روی آن‌ها کار کرده است: بامیلو، دیجی کالا، دیجی استایل، دیوار

امین اسماعیلی پرچمدار سئوکاران ایران

یکی از دلایل اصلی اینکه امین اسماعیلی را می‌توان جزو تاثیرگذارترین ها در سئو ایران به حساب آورد، این است که امین تجربیات و دانش خود از سئو را به طرز دوست داشتنی با دیگران به اشتراک می‌گذارد. او پیوسته در حال تلاش برای بهتر کردن بستر سئو در ایران و همچنین فرهنگ سازی حرفه ای در این زمینه است. آقای اسماعیلی عزیز جزو نفرات اولی بود که در ایران سئو را آغاز کرد و زمانی شروع به این کار کرد که منبع آموزشی برای سئو در دسترس نبود و او با آزمون خطاهای زیادی این تخصص را بدست آورد. تصور کنید سئو بدون این آموزش های صفر تا صد و جامع امروزی به زبان فارسی چقدر سخت و دشوار می‌بود. امین فعالیت خودش در سئو را از سال ۱۳۹۱ شروع کرد.

امین اسماعیلی با راه اندازی آکادمی وبسیما که به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین آموزشگاه های سئو در ایران می‌باشد، قدم بزرگی را برداشت. از دیگر فعالیت های مهم او برگزاری دور همی هایی سئویی در کندو و ایجاد فرهنگ سازی های جالب و البته اثر بخش در این زمینه بود. تفاوت عمده ای که فعالیت های امین اسماعیلی در آموزش سئو ایران با بقیه آموزش دهندگان دارد این است که او فقط سعی نمی‌کند تا تجربیات و علم خود را از طریق دوره های آموزشی سئو به فروش برساند، بلکه با گرد هم آوردن همه سئو کارها در رویداد های مختلف و میدان دادن به سئو کارهای دیگر برای استفاده همه، از تجربیات آن‌ها فضای آموزشی خوبی را بدون ایجاد رقابت‌های مخرب، با فرهنگی درست بوجود آورده است.

همه چیز درباره سئو کلاه سیاه

امین در کنار سئو علاقه و البته توانایی زیادی در تولید محتوای جذاب دارد. اگر لینکدین و توییتر او را دنبال کنید، متوجه قلم زیبای او خواهید شد. او اعتقاد دارد برای پیشرفت خود باید به پیشرفت بقیه کمک کنیم، که البته خود تلاش زیادی در این مهم می‌کند. استارتاپ‌های زیادی موفقیت خود را مدیون امین اسماعیلی هستند. امین در یکی از جملات معروفش می گوید، به نظرم بهشت مانند صفحه اول گوگل است! واردش که می‌شوی احساس می‌کنی جای بعضی‌ها اینجا نیست. اگر می‌خواهید جملات تاثیرگذار او دربار سئو را بخوانید به صفحه شخصی او در سایت آکادمی وبسیما بروید. www.websima.academy/amin-esmaeili در این صفحه با نظرات جالب یکی از بهترین سئوکارهای ایران درباره سئو مواجه خواهید شد.

دوره هیولای سئو وبسیما یکی از بهترین و کاربردیترین دوره‌های سئو در ایران است که حاصل سال‌ها تجربه و آزمون خطاست. اگر بخواهم نظر شخصی خودم را اضافه کنم، به نظرم بهترین دوره سئو ایران همین دوره سئو آکادمی وبسیما است که با دیدن آن مسیر شغلی من به کلی متحول شد.

امین اسماعیلی پرچمدار سئوکاران ایران
امین اسماعیلی پرچمدار سئوکاران ایران
  • صفحه شخصی امین اسماعیلی در وبسیما: www.websima.academy/amin-esmaeili
  • توئیتر امین اسماعیلی: Amin_Websima
  • سایت های معروفی که توسط امین اسماعیلی سئو شده اند: سایت های کلید، علی بابا، دیجی کالا، کانون ایران نوین، دیجی استایل و… و همچنین همکاری با شتاب دهنده های آواتک، دیموند، فینووا، هاردتک، فردوسی

محسن طاووسی سئوکار آره دیجیتال مارکتر نه

محسن طاووسی جزو تنها سئوکاران برتر ایران هست که در آموزش سئو و تدریس آن فعالیت می‎کند، اما تا حد زیادی نگاه درآمدزایی به آن ندارد. یکی جملات معروف محسن این هست که میگوید سئو یک علم است و باید درباره آن با دلیل و برهان صحبت کرد. آقای طاووسی بر روی پروژه های زیادی در سئو کار کرده است و البته نتایج خیره کننده ای هم گرفته است. آموزش‌هایی که از زبان او داده می‌شود، رنگ و بویی بسیار حرفه‌ای دارد که البته شاید افراد مبتدی در این زمینه، توانایی درک درست آن را نداشته باشند. محمد طاووسی می‌گوید من یک دیجیتال مارکتر نیستم بلکه من یک سئوکار هستم.
درباره سئو تکنیکال بخوایند
یکی از فعالیت های خوب او در زمینه سئو، تحقیق در منابع خارجی و داخلی درباره سئو، و در اختیار گذاشتن نتایج آن برای همه است. محسن عزیز در حال حاضر کمتر پروژه‌ای از سئو هست که اجرای آن را به عهده بگیرد و بیشتر فعالیت این روزهای خود را در زمینه آموزش سئو انجام می‌دهد و این گونه به جامعه سئو ایران خدمت می‌کند. محسن طاووسی یکی دیگر از بهترین سئوکارهای ایران به شمار می‌رود.
محسن طاووسی سئوکار آره دیجیتال مارکتر نه
محسن طاووسی سئوکار آره دیجیتال مارکتر نه
  •  وبسایت محسن طاووسی: mohsentavoosi.com
  • آیدی اینستاگرام محسن طاووسی: mohsentavoosi.seo
  • سایت های معروفی که توسط محسن طاووسی سئو شده اند: SEO Manager سابق علی بابا، ورزش ۳، نماشا، تماشا، آنتن، بازار و مجری و مشاور سئو بیش از ۲۰۰ شرکت و وب سایت از جمله پارسیان مهر، همراه مکانیک، ویترین نت، فایندتور، ساختمون دات کام و…

امیر قمصری نابغه خودساخته سئو ایران

امیر قمصری مشاور سئو و دیجیتال مارکتینگ چندین کسب و کار بزرگ و کوچک در ایران اروپا است. امیر که فعالیت خودش را برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ شروع کرد در ابتدا در زمینه امنیت سایت و پس از آن به وبمستری وارد شد. او با شور و ذوق خاصی پیوسته اطلاعات خودش را در این زمینه بروز کرد.

آموزش خصوصی سئو

آقای قمصری عزیز برای کسب تجربه در سال ۱۳۸۵ تا سال‌ها پس از آن در زمینه پشتیبانی و امنیت سرور با شرکت‌های زیادی بدون کوچک‌ترین درآمدی کار کرد تا صرفا کسب تجربه کرده باشد. درآمد او در آن سال‌ها از سایت‌های خود بود. اتفاقات عجیب و جالبی برای امیر افتاد که در نهایت باعث شد تا به وبمستری و برنامه نویسی وارد شود و به مرور با تغییر مفهوم سئو توسط گوگل، وارد دنیای جذاب سئو و بهینه سازی سایت شود.

پس از بارها راه اندازی سایت‌های بزرگ و کسب درآمد از آن‌ها و البته شکست‌های سهمگین، در سال ۱۳۹۳ با راه اندازی سایت نیوسئو یکی از تاثیرگذاران اصلی در زمینه سئو در ایران شد. در حال حاضر او با گرد هم آوردن تیمی بزرگ و حرفه‌ای چندید استارتاپ و البته کار بر روی چند پروژه ملی شهرت خوبی را دارا است. بدون شک یکی از نوابغ و بهترین سئوکارهای ایران امیر قمصری است.

دوره جامع آموزش سئو نیوسئو یکی از معروف‌ترین دوره ها در ایران است که توسط امیر قمصری برگزار می‌شود. بسیاری از سئوکاران در ایران با دیدن دوره سئو نیوسئو به صورت غیر حضوری توانستند سطح تخصص خود را بهبود بدهند.

امیر قمصری نابغه خودساخته سئو ایران
امیر قمصری نابغه خودساخته سئو ایران
  •  وبسایت امیر قمصری: newseo.ir
  • آیدی اینستاگرام امیر قمصری: topnewseo
  • سایت های معروفی که توسط امیر قمصری سئو شده اند: مشاور برندهای بزرگی همچون ورزش ۳، بانک ملت، بیمه ایران، آستان قدس، مشرق نیوز و …

محمد افشار سئوکار با تجربه ایران

آقای محمد افشار که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در دنیای اینترنت شروع کرد از سال ۱۳۹۷ مدیر سئو سایت گردشگری معروف علی بابا است. علی بابا شهرت و بزرگی خود را تا حدی مدیون فعالیت‌های تخصصی آقای افشار است. کار او باعث شده است که این سایت در اکثر کلمات کلیدی اصلی در زمینه کاری خود، رتبه اول را داشته باشد. جالب است که وارد شدن محمد عزیز به دنیای سئو از سال ۱۳۹۵ اتفاق افتاد، به این صورت که او ۵ سال مشغول به طراحی سایت بود و برای بهبود سرعت سایت وارد مفهوم پیچیده سئو شد و هیچگاه دیگر از آن دست نکشید. محمد افشار تاکنون با استارتاپ‌های بزرگی کار کرده است.

نظر محمد افشار این است که سئو ترکیبی از دانش و تجربه است و هر کسی که می‌خواهد به عنوان یک سئوکار شناخته شود، باید تجربه نوشتن و توسعه وب را داشته باشد. او می‌گوید یک سئوکار خوب باید بتواند با تیم‌های دیگر در یک مجموعه ارتباط خوبی برقرار کند. محمد عزیز تا امروز کتاب‌ها و مقالات مفید زیادی را تقدیم جامعه سئو و دیجیتال مارکتینگ ایران کرده است. با این حساب محمد افشار از بهترین سئوکارهای ایران به حساب می‌آید.

دوره خصوصی سئو که توسط آقای محمد افشار برگزار می‌شود، دوره‌ای است که در زمان کوتاهی سئو را به مخاطب یاد می‌دهد و با شرکت در این دوره بسیاری از مسائل سئو را یاد خواهید گرفت.

محمد افشار سئوکار با تجربه ایران
محمد افشار سئوکار با تجربه ایران
  •  وبسایت شخصی محمد افشار: mohammadafshar.ir
  • آیدی اینستاگرام محمد افشار: mohammadafshar.ir
  • سایت های معروفی که توسط محمد افشار سئو شده اند: سایت های علی بابا، جاباما، زورق، کارگزاری مفید، چاپ آقا، بیمه ازکی و سئو سایت های انگلیسی و خارجی برخی از آژانس های خارج از ایران

محمد شهپری دیجیتال مارکتر سئوکار

موضوعی که محمد شهپری را یکی از بهترین سئوکارهای ایران می‌کند این است که او در دیجیتال مارکتینگ هم به اندازه سئو یک متخصص خبره است. او فعالیت‌های زیادی هم در زمینه دیجیتال مارکتینگ در ایران و در سطح بین‌المللی هم دارد و در حال حاضر مدیر ارشد دیجیتال مارکتینگ صرافی اوکی اکسچنج می‌باشد. با این که فعالیت اصلی محمد سئو نیست، اما پروژه‌های سئو زیادی را اجرا کرده است.

در سال ۱۳۹۹ بود که با چند نفر از دوستان متخصص دیجیتال مارکتینگ خود شاهراه دیجیتال را تاسیس کرد. سئو، خدمات گوگل ادز، تبلیغات اینترنتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ از جمله خدماتی هستند که شاهراه دیجیتال ارائه می‌دهد.
محمد شهپری دیجیتال مارکتر سئوکار
محمد شهپری دیجیتال مارکتر سئوکار
  •  وبسایت محمد شهپری : shahrahdigital.com
  • آیدی اینستاگرام محمد شهپری: seo.manager
  • توئیتر محمد شهپری: seomanagerir
  • سایت های معروفی که توسط محمد شهپری سئو شده اند: سایت های بزرگی همچون گرین وب، تبلیغ دات کام، چاپیروس، آسمونی، مکتبستان، مبین نت، الوپیک، ایران سرور، کلیک، ارز دیجیتال و راست چین

مهران منصوری فر پر آوازه با تجربه

بالا بردن فروش کسب و کارهای اینترنتی تخصص مهران منصوری فر است. او که تجربه زیادی در راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی مختلف دارد دوره‌های آموزشی مختلفی در زمینه تجارت الکترونیک برگزار می‌کند.
سابقه ۶ سال مهران عزیز در سئو و تبلیغات گوگل باعث شده است که او یکی از تاثیر گذاران در حوزه سئو در ایران شود. تحلیل‌های فروشگاه‌های اینترنتی برتر یکی از فعالیت‌های جذاب او است، که البته بعد از تحلیل راهکار‌های کاربری آقای منصوری بسیار کارآمد خواهد بود.

از جمله پروژه‌های موفق مهران منصوری فر  موتن رو، آرمانیک و البته مدیر وب است. مدیروب اولین مرجع ویدیوهای آموزشی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی است. که مهران عزیز بسیاری از تجربیات موفق و البته شکست‌های خود را در غالب ویدیو در این سایت قرار داده است.

دوره جادوی سئو دوره تخصصی سئو است که توسط مهران منصوری فر برگزار می‌شود. این دوره پر از تجربیات و البته تکنیک‌های بروز است که توسط آن‌ها یاد می‌گیرید که چگونه از رقبای خود در سئو پیش بی‌افتید. دوره جادوی سئو یک دوره جامع و تخصصی آموزش سئو است که مدرس آن آقای منصوری فر می باشد. شما با شرکت در این دوره می توانید یک سئوکار ماهر شده و قادر به بهبود سئو سایت و متحول کردن کسب و کار اینترنتی خودتان خواهید بود. مهران منصوری با تجربه و علمی که دارد به راحتی یکی از بهترین سئوکارهای ایران به حساب می‌آید.

مهران منصوری فر پر آوازه با تجربه
مهران منصوری فر پر آوازه با تجربه
  • وبسایت مهران منصوری فر: modireweb.com
  • آیدی اینستاگرام مهران منصوری فر: modireweb
  • سایت های معروفی که توسط مهران منصوری فر سئو شده اند: تحلیل سایت های دیجی کالا و اسنپ، مشاوره و همکاری با سایت های بزرگ ایران صنعت، آچیلان صنعت، صاایران و… مشاوره تبلیغات اینترنتی برندهای موتن رو، کاسپین سیر، آژانس آدم و حوا، فرش اویسا، ایران کتان و…

علی حسینی بنیانگذار سئولب

علی حسینی در موقعیت‌های شغلی بزرگی در زمینه سئو همچون مدیر سئو علی بابا و دیجیکالا کار کرده است و در ابتدای ۱۳۹۸ سئولب را تاسیس کرد. سئولب با اهداف بزرگی همچون ارتقا سطح توانایی سئوکاران را دنبال می‌کند. این هدف در  آزمایشگاه تخصصی سئولب پیش می‌رود.

آقای حسینی می‌گوید سئو در ایران روز به روز با قدرت تر از قبل دنبال می‌شود که در این میان سواستفاده‌هایی را هم به همراه دارد. علی می‌پوید جملاتی مانند سایتت رو رتبه یک می‌کنم، لینک یک گوگل می‌شوی و امثال این‌ها بسیار رواج پیدا کرده است که این در دنیای سئو بسیار غلط است. که البته خودم کاملا با او در این موضوع همنظر هستم. متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی فریب این جملات را می‌خورند و در نتیجه آسیب می‌بینند. نظر علی حسینی عزیز این است که باید در کنار سئو، به برنامه نویسی، دیجیتال مارکتینگ و مسائل مهم دیگر توجه شود.

علی می‌گوید سئو دو اصل مهم دارد و آن هم آتوریتی یا قدرت دامنه است که تولید محتوا و سئو را شامل می‌شود ئ دیگری محبوبیت، شهرت و ترافیک سایت است. سایت هایی مانند دیجیکالا به خوبی این دو اصل را رعایت می‌کنند.

علی حسینی بنیانگذار سئولب
علی حسینی بنیانگذار سئولب

دوره سئو پیشرفته سئولب توانایی‌ها و تخصص شما را در سئو بالا خواهد برد. این دوره توسط علی حسینی عزیز برگزار می‌شود.

  • وبسایت علی حسینی: alihosseini.org و www.seolab.ir
  • آیدی اینستاگرام علی حسینی: seolaboratory
  • سایت های معروفی که توسط علی حسینی سئو شده اند: مشارکت در سئو سایت هایی همچون کلید، علی بابا، دیجی کالا

شایان داوودی سئوکار خوشفکر ایران

شایان داوودی یکی از سئوکاران خوشفکر ایران است. او درک بالایی از مفاهیم برنامه نویسی سایت، سرور سایت، مکانیزم رندرینگ و کشینگ دارد. شایان عزیز یک استراتژیست سئو با تجربه است که با سایت‌های زیاد و البته به نامی در زمینه سئو همکاری داشته است. او علاوه بر سئو و مدیریت تیم سئو فعالیت حرفه‌ای در دیجیتال مارکتینگ دارد و با درک عمیقی که در برنامه نویسی سایت بدست آورده نتیجه خوبی را در پروژه‌های سئو پرفته است.

آقای شایان داوودی بارها دانش خود را با سئوکاران دیگر در رویدادهایی مانند رویدادهای سئو کندو، به اشتراک گذاشته است. او کلمات کلیدی زیادی را با استفاده از دانش بالایش به رتبه های بالای گوگل رسانده است.

شایان داوودی سئوکار خوشفکر ایران
شایان داوودی سئوکار خوشفکر ایران
  • وبسایت شایان داوودی: shayandavoodi.com
  • آیدی اینستاگرام شایان داوودی: shayandav
  • سایت های معروفی که توسط شایان داوودی سئو شده اند: مسئول سئو سایت شب، سایت های ویلا، لندو، بیشتر از یک، بامیلو، نماشا، باما، اسنپ مارکت و تیمچه

بابک بنیادی استاد سئو خاکستری

بابک بنیادی با شعار رشد و توسعه سئوکاران و بخش سئو در سازمان‌های مختلف به کمک استراتژی و دیجیتال مارکتینگ در اکوسیستم سئو ایران فعالیت می‌کند. فعالیت بابک عزیز در سئو از سال ۱۳۹۱ شروع شد و در حال حاضر او در دنیای گسترده دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت های چشمگیری می‌کند. به شخصه با او در یکی از رویدادهای سئو کندو آشنا شدم که صحبت‌های او با عنوان از فاضلاب محتوایی تا کویت محتوایی تاثیر بسزایی در علم سئو من داشت.

با یک سرچ ساده متوجه می‌شوید که بابک فعالیت زیاد و البته تاثیرگذاری در جامعه سئوکاران در ایران دارد.

دوره استادی سئو کلاه خاکستری بابک بنیادی یکی از دوره‌های سئو تاثیرگذار و خوب سئو در ایران است که با گذراندن آن می‌توانید از تجربه بسیار بالای بابک عزیز در سئو استفاده کنید. فضای مناسبی که جهت یادگیری سئو در این دوره ایجاد می‌شود بسیار جالب توجه است.

دوره استادی سئو کلاه خاکستری
دوره استادی سئو کلاه خاکستری
  • وبسایت بابک بنیادی:
  • آیدی اینستاگرام بابک بنیادی: babak25th
  • سایت های معروفی که توسط بابک بنیادی سئو شده اند: اطلاعاتی از آن در دسترس نیست

شما هم جزو بهترین سئوکارهای ایران باشید

امیدوارم که در این مقاله به درستی با نفرات تاثیرگذار سئو ایران آشنا شده باشید. در اینجا سعی شده تا نفرات رتبه بندی نشوند چرا که هر کدام از نقاط قوت خاص خود بهره می‌برند. امروزه دوره‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ زیادی در سطح اینترنت یافت می‌شود که‌ هز کدام از آن‌ها می‌توانند در مسیر سئوکار شدن شما یا تخصص در این حرفه جذاب کمک شایانی کنند. پیشنهاد من به شما دیدن حداقل ۳ یا ۴ دوره از بهترین آن‌ها و در کنار آن کار بر روی پروژه ای هر چند رایگان است. تا مسائلی که در دوره‌های یاد می‌گیرید را به سرعت به اجرا برسانید و از آن‌ها بهرمند شوید تا شما هم بتوانید جزو بهترین سئوکارهای ایران شوید.

سئو کلاه خاکستری چیست

این مطلب را به اشتراک بگذارید

سایت‌های دیگر ما

مستر سوییمر آموزش شنا

میتراکانا کتاب سه بعدی

علی والا واردات از چین

5,070 تعداد بازدید

دیدگاه ها

۱۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • دوره استادی سئو بابک بنیادی فوق العادس…

    پاسخ
    • سلام و درود بابک بنیادی یکی از متخصصین قدیمی سئو ایران هست که فعالیت‌هایی هم در دوره همی های سئویی می‌کند که استفاده از آن‌ها خالی از لطف نیست. دوره استادی سئو کلاه خاکستری بابک بنیادی هم یکی از دوره های خوب سئو در ایران هست که یکی از نکات مثبت آن جلو رفتن دوره به صورت پروژه محور است.

      پاسخ
  • سئوکارای زیادی را در این مقاله نیاوردید مثل عادل طالبی یا آقای شیرازی و خیلی های دیگر…

    پاسخ
    • سلام و درود بله حرف شما صحیح هست، تعداد سئوکارهای خوب و با تجربه خیلی بیشتر از این هست اما من سعی کردن با تجربه ترین ها و قدیمی های سئو ایران رو توی این مقاله معرفی کنم گه البته خودم هم در مورد خودشون و فعالیتی که در سئو دارن اطلاع داشته باشم. این مقاله به مرور کامل تر خواهد شد. اما سپاسگذارم از توجهتون

      پاسخ
  • morteza varamini
    ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۲۳:۰۶

    یکی از کسانی که من خیلی قبولش دارم میلاد شولیه واقعا حتی از نحوه حرف زدنش تسلطی که به سئو داره معلومه

    پاسخ
    • سلام و درود
      بله آقای شولی از حرفه‌ای های سئو ایران هسن، پیشنهاد می‌کنم در سایت کندو ویدیو فورکست ایشون رو ببینید. روش جالبی برای گزارش دهی به کارفرما رو در اون ویدیو آموزش میدن

      پاسخ
  • من با آقای حسینی کار کردم حقیقتا بهترین هستن از نظر تجربه و تخصص

    پاسخ
    • سلام و درود
      آقای حسینی تجربه بالایی در مدیریت تیم‌های سئو مجموعه‌ها و استارتاپ‌های بزرگ دارن و با راه اندازی سئولب به جامعه سئوکارهای ایران هم کمک کردن

      پاسخ
  • دوره سئو خاکستری بابک بنیادی دوتا ایراد بزرگ داره:
    اول اینکه بیشتر نکات اصلی دورشو تو کلاسهای انلاین میگه و این کلاسها هم نه ضبط میشه و نه اجازه ضبط داره. با مشغله هایی که معمولا افراد دارن کافیه چند جلسه نتونی تو این کلاسها باشی همه رشته از دستت در میره
    دوم اینکه بعضی مفاهیم رو بیش از حد پیچیده می کنه.

    پاسخ
    • سلام و درود
      بله حرفتون کاملا درسته. من به شخصه ترجیح میدم از دوره های ضبط شده استفاده کنم. به این دلیل که در آموزش های ضبط شده مدرس در بهترین حالت خودش آموزش رو ارائه می کنه و در آموزش های آنلاین ممکنه حتی مبحثی فراموش بشه و هم اینکه خیلی مواقع سخته که آدم خودش رو در تایم خاصی به آموزش آنلاین برسونه و من ترجیح میدم در زمان مورد نظر خودم در فرصتی خوب با تمرکز بالا آموزش رو ببینیم.
      و در مورد مسئله بعدی اینکه آقای بنیادی به دلیل تجربه بالایی که دارن گاهی از اصطلاح ها و مباحث خیلی پیشرفته استفاده می کنند که ممکنه کار رو برای سئو کاران تازه کار کمی گنگ جلوه بده. اما در کل ایشون تجربشون بالا هست و پروژه های موفق زیادی دارند، استفاده از تجربیاتشون خالی از لطف نیست

      پاسخ
  • میلادانزو
    ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۱:۵۴

    بهترین سئوکاران ایران قطعا تعدادشون بیشتر از اینایی هست که اینجا اورده شدن

    پاسخ
  • علی یزدان پرست
    ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۰:۰۰

    محسن طاووسی بهترین سئوکار و بهترین آموزش دهنده سئو ایرانه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست