سئو سایت ارز دیجیتال

سئو سایت ارز دیجیتال، از جمله خدماتی است که سایت پورفیض انجام می‌دهد. رمز ارزها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها دارای کاربرد خاصی است و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردشان مورد استقبال افراد زیادی در سراسر جهان قرار گرفته‌اند و همین موضوع سبب رشد این بازار شده است. همین رشد بازارهای ارز دیجیتال باعث شده است که امروز افراد زیادی به راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال آنلاین روی آورند، تا بتوانند از این بازار پر رونق، سود خوبی کسب کنند.

سئو سایت ارز دیجیتال

تماس با آکادمی سئو پورفیض 

واتس اپ محمد پورفیض
اینستاگرام محمد پورفیض
لینکدین محمد پورفیض
تلگرام محمد پورفیض

سئو سایت ارز دیجیتال، از جمله خدماتی است که سایت پورفیض انجام می‌دهد. ارز دیجیتال cryptocurrency، که معادل فارسی آن رمز ارز است در واقع یک نوع پول یا ارز دیجیتالی است که بر پایه‌ی علم بلاکچین ایجاد شده است و به مروز زمان جایگزین ارز‌های رایج می‌شود. رمز ارزها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها دارای کاربرد خاصی است و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردشان مورد استقبال افراد زیادی در سراسر جهان قرار گرفته‌اند و همین موضوع سبب رشد این بازار شده است. همین رشد بازارهای ارز دیجیتال باعث شده است که امروز افراد زیادی به راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال آنلاین روی آورند، تا بتوانند از این بازار پر رونق، سود خوبی کسب کنند. اما برای کسب سود در این حوزه راه‌اندازی سایت به خودی خود کافی نیست بلکه سایت‌های ارز دیجیتال هم مانند بسیاری از سایت‌های دیگر به بهینه‌سازی و سئو نیاز دارد.

از آنجایی که سئو سایت ارز دیجیتال در دنیای امروز پر اهمیت است و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است ما در تیم سئو پورفیض تصمیم گرفتیم که به آموزش سئو سایت ارز دیجیتال برای افزایش آگاهی شما بپردازیم.

آنچه که در ادامه مطلب SEO سایت ارز دیجیتال خواهید خواند:

  • مزایای سئو سایت ارز دیجیتال
  • مولفه های مهم سئو سایت ارز دیجیتال
  • آموزش سئو سایت ارز دیجیتال
  • کلام آخر
  • سوالات متداول

مزایای سئو سایت ارز دیجیتال

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفته شد برای کسب سود بیشتر در بازار ارز دیجیتال تنها راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال کافی نیست و برای اینکه بتوان در این بازار از سود بیشتری بهره‌مند شد، باید صرافی مورد نظر را بهینه‌سازی کرد و این کار توسط سئو سایت انجام می‌گیرد.

شما در نظر بگیرید که یک سایت صرافی راه‌اندازی کرده‌اید، اما این سایت در صفحه اول موتور جستجو گوگل جایگاهی ندارد؛ بنابراین  در بهترین حالت سایت صرافی شما در صفحات ۲ یا ۳ گوگل قرار می‌گیرد. در این حالت تعداد کاربرانی که در سایت شما ثبت‌نام می‌کنند بسیار کم بوده و نتیجه مطلوبی از راه‌اندازی صرافی خود نخواهید گرفت، بنابراین نتیجه می‌گیریم که سئو ارز دیجیتال یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید پس از راه‌اندازی صرافی آنلاین به آن پرداخت تا بهترین نتیجه‌ها را از این کار دریافت کرد. برخی از ویژگی‌های سئو سایت ارز دیجیتال عبارتند از:

  • به شناخته شدن برند مورد نظر کمک می‌کند.
  • سبب بهبود رتبه سایت در گوگل و در نتیجه افزایش فروش محصولات می‌شود.
  • افزایش تعداد بازدیدها از سایت ارز دیجیتال را در پی دارد.
  • هزینه‌های کسب و کار را تا حدی کاهش می‌دهد.
  • سئو خود یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است.

مزایای سئو سایت ارز دیجیتال

مولفه های مهم سئو سایت ارز دیجیتال

برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک کافی و بهبود رتبه در موتورهای جستجو، باید روی رویه‌های سئو داخلی و سئو خارج از صفحه تمرکز کرد. در ادامه مطلب به برخی مولفه‌های اصلی سئو که باید در بهینه‌سازی سایت ارز دیجیتال خود آنها را به کار ببرید، اشاره می‌شود.

مولفه های مهم سئو سایت ارز دیجیتال

سئو تکنیکال سایت های ارز دیجیتال

هدف اصلی سئو تکنیکال بر این است که موتورهای جستجو چگونه در صفحات  سایت‌ها خزش می‌کنند. در پشت هر پروژه و سایتی کدهای برنامه نویسی‌ای وجود دارند، این کدها نیازمند رعایت اصولی هستند که با استفاده از آن‌ها موتورهای جستجو از جمله گوگل عملکرد آن سایت را بهتر درک خواهند کرد.

مهمترین فاکتورهای سئو تکنیکال عبارتند از:

  • سن دامنه
  • قدرت دامنه
  • محتوای مناسب و سئو شده
  • ساختار URL
  • آدرس دامنه اصولی (بدون دش یا خط تیره)
  • ریدایرکت های ۳۰۱
  • سرعت وبسایت
  • نویگیشن سایت
  • کنیبالیزیشن
  • ریسپانسیو بودن سایت (سایز صفحات با هر دستگاهی (موبایل، تبلت و لپ تاپ) متناسب باشند)

سئو تکنیکال سایت های ارز دیجیتال

سئو داخلی (on-page) سایت های ارز دیجیتال

هدف سئوی داخلی بیشتر محتوای صفحه و تاثیر آن بر بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است، مهم‌ترین فاکتورهای سئو داخلی در سایت‌های ارز دیجیتال عبارتند از:

  • انتخاب کلمات کلیدی مرتبط

برای آشنایی کامل با نحوه تحقیق کلمات کلیدی کلیک کنید.

  • نقشه سایت (XML)

برای آشنایی با نقشه سایت کلیک کنید.

  • توضیحات متا

برای آشنایی بیشتر با متا دیسکریپشن کلیک کنید.

  • عنوان صفحات

برتی آشنایی بیشتر با متا تایتل کلیک کنید.

  • متن ALT تصویر

برای آشنایی کامل با سئو عکس کلیک کنید.

  • URL های سئو فرندلی
  • سئو محتوا

برای آشنایی کامل با سئو محتوا کلیک کنید.

  • کال تو اکشن (CTA)
  • رابط کاربری
  • تصاویر
  • توجه به الگوریتم E.A.T (تخصص، اعتبار، اعتماد پذیری)

سئو داخلی (on-page) سایت های ارز دیجیتال

سئو خارجی سایت های ارز دیجیتال

در فرآیند بهینه‌سازی و سئو وب سایت‌ها، جدا از فعالیت‌هایی که برای بهبود سئو داخلی انجام می‌شود، نیاز است تا به صورت تخصصی اقداماتی هم برای بهبود سئو خارجی (off-page) صورت بگیرد. رعایت این موارد نیز روی بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو تأثیر داشته و یک امتیاز مثبت از نظر اعتمادسازی سایر وب سایت‌ها و کاربران به سایت مورد نظر محسوب می‌شود. دو فاکتور مهم مبحث سئو سایت ارز دیجیتال در بخش خارجی عبارتند از:

  • استفاده از بهترین نوع لینک سازی خارجی

برای آشنایی کامل با لینک سازی، لینک خارجی و لینک داخلی کلیک کنید.

  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

سئو خارجی سایت های ارز دیجیتال

آموزش سئو سایت ارز دیجیتال

آموزش سئو سایت‌های صرافی ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا ترافیک نسبتا زیادی را از افراد در داشبورد رمزارز دریافت کنید تا رشد مشتری، آگاهی و افزایش فروش پلتفرم شما را بهبود ببخشد. یک ترفند موثر برای سئو سایت ارز دیجیتال این است که به بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات شرکت ارز دیجیتال برای مخاطبان هدف می‌پردازد و ترافیک بالایی را به سمت سایت صرافی هدایت می‌کند.

آموزش سئو سایت ارز دیجیتال

در ادامه مطلب به چند نکته مهم در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ارز دیجیتال می‌پردازیم:

تحقیق کلمات کلیدی:

اولین قدم در بهینه‌سازی هر سایتی از جمله سایت ارز دیجیتال، پیدا کردن کلمات کلیدی خاص، هدفمند و مرتبط با خدمات و محصولات شما است. کلمات کلیدی حوزه ارز دیجیتال شامل عباراتی مثل: بیت کوین، اتریم، دوج کوین، صرافی و قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال است. پیشنهاد می‌شود برای تحقیق کلمات کلیدی از ابزارهایی مانند Ahrefs Keyword Explore یا kwfinder استفاده کنید.

تحقیق کلمات کلیدی

بهینه سازی محتوا:

ما در سایت پورفیض قبلا هم در یک مقاله بصورت جدا به اهمیت سئو محتوا پرداخته‌ایم. تولید محتوا بهینه‌سازی شده بهترین راه معرفی کیفیت خدمات و محصولات شما به کاربران و موتورهای جستجو است.

به این نکته توجه داشته باشید که تولید محتوای شما حتما باید منحصر به فرد یا غیر کپی، تخصصی، خوانا، مرتبط، با رعایت اصول نگارشی و با ساختاری مناسب باشد. یکی از مهم‌ترین ترفندها در فرآیند بهینه سازی سایت ارز دیجیتال شما این است که گپ‌های محتوایی که در این حوزه وجود دارند و رقبای شما به آنها توجه نکرده‌اند را بیابید.

بهینه سازی محتوا

لینک سازی خارجی:

یکی از بهترین ر‌اه‌هایی که به افزایش اعتبار سایت شما کمک می‌کند، لینک سازی خارجی است. شما می‌توانید برای اینکه رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجو (SERPs) کسب کرده پروفایل بک لینک برای خود ایجاد کنید. با انجام این کار، رتبه سئو شما بهبود می‌یابد و در نتیجه افزایش ترافیک و فروش را مشاهده خواهید کرد.

لینک سازی خارجی

ساختار سایت:

ساختار یک سایت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال باید متفاوت‌تر از سایر سایت‌ها در دیگر حوزه‌ها باشد. اگر سایت شما به طور تخصصی و با اطلاعات فنی و رایج در حوزه رمز ارز طراحی شده باشد، در نگاه اول برای بازدیدکنندگان حس بهتر و اعتماد بیشتری را ایجاد خواهد کرد؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ساختار بهینه و مرتبط سایت ارز دیجیتال، سئو صفحات خود را بهبود ببخشید. برای آشنایی کامل با استراتژی سئو کلیک کنید.

ساختار سایت

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در MetaData:

زمانی که شما در عنوان سئو و توضیحات متا لندینگ پیج‌های خود  از کلمات کلیدی مرتبطی مثل خرید یا فروش ارز دیجیتال استفاده کنید، در مقابل گوگل از نظر عبارت جستجو شده کاربر و کلید واژه‌های مرتبط با کسب و کارتان در رتبه بالاتری قرار می‌گیرید و در نهایت هم نرخ کلیک (CTR)  سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در MetaData

نوشتن کپشن برای تصاویر سایت:

استفاده از تصاویر، عکس‌ها، نمودارها، اینفوگرافیک‌ها جذاب و کاربردی، از بهترین روش‌ها برای انتقال سریع اطلاعات به مخاطبان هدف است، اما گذاشتن تصاویر به تنهایی کافی نیست؛ زیرا که خزنده‌های گوگل برای درک هرچه بهتر محتوای تصویری شما نیاز به متن دارند تا آن را با کلید واژه‌ها تطابق دهند. این فرآیند به بهبود رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو کمک خواهد کرد.

نوشتن کپشن برای تصاویر سایت

ساخت صفحات Localized برای مخاطبان بین المللی:

اگر هدف سایت ارز دیجیتال شما، مخاطبانی از سراسر دنیا یا کشورهای خاصی است، بهتر است تا برای هر کشور محتوای اختصاصی و به زبان آن کشور ایجاد کرده و میزان نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید. علاوه بر این، تولید محتوای خاص برای مناطق مختلف جغرافیایی برای جستجوهای محلی عالی خواهد بود و به معرفی برند شما در سطح بی‌ المللی می‌پردازد. برای آشنایی با نحوه افزایش سرعت سایت کلیک کنید.

ساخت صفحات Localized برای مخاطبان بین المللی

کلام آخر:

آمارها نشان دهنده این است که که دنیای کریپتوکارنسی یا همان رمز ارزها این روزها برای درصد بالایی از افراد در سراسر دنیا محبوبیت دارد. در اصل ارزهای دیجیتال پاسخی به نیاز اقتصاد دیجیتالی با حفظ حریم خصوصی هستند. شما می‌توانید بدون نیاز به نظارت بانک یا مرجع مرکزی دیگری، به خرید و فروش و مبادله در قالب رمز ارز بپردازید.

دنیای محبوب ارزهای دیجیتال به سرعت در بازارهای مالی مختلف در حال رشد و افزایش ارزش و تقاضا هستند. به همین دلیل استفاده از خدمات بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) برای سایت‌های ارز دیجیتال ضروری است.

استراتژی سئو ارز دیجیتال برای رشد شرکت‌ها یا صرافی‌های آنلاین بسیار ارزشمند است. با این حال، ایجاد آن کاری سخت و زمان‌بر است.

از این رو برای بهبود رتبه سایت ارز دیجیتال در موتورهای جستجو، دستیابی به مخاطبان بیشتر و افزایش تبدیل، سئو سایت خود را به متخصصان این حوزه بسپارید، تیم ما آمادگی کمک به شما را در این زمینه دارد.

سوالات متداول درباره سئو سایت ارز دیجیتال

  • سئو سایت ارز دیجیتال چیست؟

سئو سایت ارز دیجیتال بر ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر در سایت‌های رمز ارزها متمرکز است. سئو عالی در حال حاضر محرک اصلی رشد مشتری، فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال است.

  • چرا سئو ارز دیجیتال ضروری است؟

سئو مجموعه‌ای از فرایندهای استراتژی صاحبان سایت‌ها است که منجر به بازدهی بیشتر وب سایت‌ها می‌شود، همین موضوع رشد و بازدهی سبب ضروریت سئو در حوزه ارز دیجیتال شده است.

  • سئو ارز دیجیتال چگونه به رشد کسب و کار کمک می‌کند؟

سئو ارز دیجیتال از ترفند‌های بهینه‌سازی مانند تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی، تجزیه و تحلیل رقبا، بهینه‌سازی محتوا و سئوی داخلی به کسب‌وکارها برای ایجاد ترافیک ارگانیک، افزایش تبدیل، افزایش فروش و شناخته تر شدن برند آن‌ها کمک می‌کند.

  • هزینه دریافت آموزش سئو سایت ارز دیجیتال چقدر است؟

بسته به خدماتی که اجرا می‌شود نرخ سئو هر وب‌سایتی متفاوت است. چرا که هر صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نیز متفاوت است؛ بنابراین، یک رویکرد مناسب برای هزینه‌یابی باید بر اساس ساعات مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خاص پروژه شما تعیین شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

سایت‌های دیگر ما

مستر سوییمر آموزش شنا

میتراکانا کتاب سه بعدی

علی والا واردات از چین

644 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست